ROMÂNIA
JUDEŢUL ARAD
CONSILIUL JUDEŢEAN
HOTĂRÂREA NR. 166
din 25.06.2019
privind aprobarea organigramei, a statului de funcţii şi a Regulamentului de organizare şi funcţionare ca urmare a modificării structurii de funcţii publice pentru Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor Arad
Consiliul Judeţean Arad,
Având în vedere:
-Referatul nr. 11.649/07.06.2019 al Serviciului Gestiune Resurse Umane;
-Avizul nr. 3.518.917/07.05.2019 al Ministerului Afacerilor Interne - Direcţia de Evidenţă a Persoanelor şi Administrarea Bazelor de Date;
-Avizul nr. 21.632/28.05.2019 al Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici Bucureşti;
-Hotărârea Consiliului Judeţean Arad nr. 44/25.02.2019 privind aprobarea organigramei şi a statului de funcţii ca urmare a modificării structurii de funcţii publice pentru Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor Arad;
-Hotărârea Consiliului Judeţean Arad nr. 28/25.02.2013 privind aprobarea organigramei, a statului de funcţii şi a Regulamentului de organizare şi funcţionare pentru Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor Arad pe anul 2013;
-Prevederile art. 2 alin. (3) şi ale art. 107 alin. (1) lit. a din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
-Prevederile art. 3 şi ale art. 11 din Legea-Cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice;
-Prevederile art. 91 alin. (1) lit. a şi alin. (2) lit. c din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
-Avizul favorabil al comisiilor de specialitate.
În temeiul art. 97 alin. (1) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
H O T Ă R Ă Ş T E:
Art.1.Se aprobă organigrama, statul de funcţii şi Regulamentul de organizare şi funcţionare ca urmare a modificării structurii de funcţii publice pentru Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor Arad, conform Anexelor nr. 1, 2 şi 3 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2.Hotărârea Consiliului Judeţean Arad nr. 44/25.02.2019 privind aprobarea organigramei şi a statului de funcţii ca urmare a modificării structurii de funcţii publice pentru Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor Arad şi Hotărârea Consiliului Judeţean Arad nr. 28/25.02.2013 privind aprobarea organigramei, a statului de funcţii şi a Regulamentului de organizare şi funcţionare pentru Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor Arad pe anul 2013, se abrogă.
Art.3.Cu ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Serviciul Gestiune Resurse Umane al Consiliului Judeţean Arad prin personalul de resort din cadrul Direcţiei Judeţene de Evidenţă a Persoanelor Arad.
Art.4.Prezenta hotărâre se comunică la:
-Instituţia Prefectului - Judeţul Arad
-Serviciul Gestiune Resurse Umane al Consiliului Judeţean Arad
-Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor Arad.
PREŞEDINTE, IUSTIN CIONCA |
CONTRASEMNEAZĂ: SECRETAR GENERAL AL JUDEŢULUI, SILVANA LUPU |