Având în vedere:
-Referatul de aprobare nr. 14.580/25.06.2024 al Președintelui Consiliului Județean Arad;
-Raportul de specialitate nr. 14.581/25.06.2024 al Direcției Economice și al Serviciului Gestiune Resurse Umane;
-Avizul nr. 2.993.440/25.06.2024 al Ministerului Afacerilor Interne – Direcţia Generală pentru Evidenţa Persoanelor, înregistrat la Consiliul Județean Arad sub nr. 14.612/26.06.2024;
-Anexa la Ordinul Prefectului Județului Arad nr. 260/18.04.2024 privind stabilirea numărului maxim de posturi pentru Consiliul Județean Arad, conform Ordinului Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației nr. 954/2024;
-Hotărârea Consiliului Județean Arad nr. 344/26.11.2019 privind aprobarea organigramei, a statului de funcții și a Regulamentului de organizare și funcționare pentru Direcţia Judeţenă de Evidenţă a Persoanelor Arad;
-Hotărârea Consiliului Județean Arad nr. 359/27.09.2023 privind aprobarea statului de funcții pentru Direcția Județeană de Evidență a Persoanelor Arad;
-Avizul favorabil al comisiilor de specialitate;
-Prevederile art. XX alin. (1)-(4), art. XXII alin. (1) și (2) și ale art. XXIX alin. (14) lit. d din Legea nr. 296/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare pentru asigurarea sustenabilității financiare a României pe termen lung, cu modificările și completările ulterioare;
-Prevederile art. 3 și ale art.11 din Legea-cadru nr.153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare;
-Prevederile art. LXIX din O.U.G. nr. 115/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidare fiscală, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea şi completarea unor acte normative, precum şi pentru prorogarea unor termene, cu modificările și completările ulterioare;
-Prevederile art. 173 alin. (1) lit. a, alin. (2) lit. c, art. 391, art. 392 alin. (1), art. 409 alin. (3) lit. b și ale art. 518 alin. (1) lit. a, c și d din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
-Prevederile art. 6 alin. (1) și art. 9 alin. (3) din O.G. nr. 84/2001 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea serviciilor publice comunitare de evidenţă a persoanelor, cu modificările și completările ulterioare.
În temeiul art. 182 alin. (1) și (4) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
Art.1.Se aprobă desfășurarea activității Direcţiei Judeţene de Evidenţă a Persoanelor Arad, instituție publică aflată în subordinea Consiliului Județean Arad, cu menținerea personalității juridice.
Art.2.Se aprobă organigrama, statul de funcţii și Regulamentul de organizare și funcționare ca urmare a reorganizării Direcţiei Judeţeane de Evidenţă a Persoanelor Arad, conform Anexelor nr. 1, nr. 2 şi nr. 3 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.3.Anexele nr. 1 și nr. 3 la Hotărârea Consiliului Județean Arad nr. 344/26.11.2019 privind aprobarea organigramei, a statului de funcții și a Regulamentului de organizare și funcționare pentru Direcţia Judeţenă de Evidenţă a Persoanelor Arad și Hotărârea Consiliului Județean Arad nr. 359/27.09.2023 privind aprobarea statului de funcții pentru Direcția Județeană de Evidență a Persoanelor Arad își încetează aplicabilitatea.
Art.4.Prezenta hotărâre intră în vigoare începând cu data de 1 iulie 2024.
Art.5.Cu ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Serviciul Gestiune Resurse Umane al Consiliului Judeţean Arad prin personalul de resort din cadrul Direcţiei Judeţene de Evidenţă a Persoanelor Arad.
Art.6.Prezenta hotărâre se comunică la:
-Instituţia Prefectului - Judeţul Arad
-Direcția Economică a Consiliului Județean Arad
-Serviciul Gestiune Resurse Umane al Consiliului Judeţean Arad
-Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor Arad.