ROMÂNIA

JUDEŢUL ARAD

CONSILIUL JUDEŢEAN

HOTĂRÂREA NR. 215
din 30.07.2021
privind aprobarea Regulamentelor de organizare și funcționare pentru serviciile sociale aflate în subordinea Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Arad


Consiliul Judeţean Arad,
Având în vedere:
-Referatul de aprobare nr. 15.696/14.07.2021 al Președintelui Consiliului Județean Arad;
-Raportul de specialitate nr. 15.697/14.07.2021 al Direcției Economice și al Serviciului Gestiune Resurse Umane;
-Avizul Consultativ nr. 1/10.02.2021 al Colegiului Director al Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Arad, înregistrat la Consiliul Judeţean Arad cu nr. 3.211/11.02.2021;
-Hotărârea Consiliului Județean Arad nr. 121/23.04.2018 privind aprobarea regulamentelor de organizare şi funcționare pentru serviciile sociale (centre) aflate în subordinea Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Arad;
-Hotărârea Consiliului Județean Arad nr. 378/12.12.2018 privind aprobarea Regulamentului de Organizare şi Funcţionare a Centrului pentru Viaţă Independentă pentru Persoane Adulte cu Dizabilităţi - Tabacovici, din subordinea Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Arad;
-Hotărârea Consiliului Județean Arad nr. 379/12.12.2018 privind aprobarea Regulamentului de Organizare şi Funcţionare a serviciului social cu cazare: Locuinţă Protejată Maxim pentru Persoane Adulte cu Dizabilităţi - Ceahlău, din subordinea Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Arad;
-Hotărârea Consiliului Județean Arad nr. 380/12.12.2018 privind aprobarea Regulamentului de Organizare şi Funcţionare a Centrului de Îngrijire şi Asistenţă a Persoanelor Adulte cu Dizabilităţi - Pecica, din subordinea Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Arad;
-Hotărârea Consiliului Județean Arad nr. 381/12.12.2018 privind aprobarea Regulamentului de Organizare şi Funcţionare a Centrului de Îngrijire şi Asistenţă pentru Persoane Adulte cu Dizabilităţi - Păuliş, din subordinea Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Arad;
-Hotărârea Consiliului Județean Arad nr. 382/12.12.2018 privind aprobarea Regulamentului de Organizare şi Funcţionare a Centrului de Abilitare şi Reabilitare pentru Persoane Adulte cu Dizabilităţi - Cuveşdia, din subordinea Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Arad;
-Hotărârea Consiliului Județean Arad nr. 383/12.12.2018 privind aprobarea Regulamentului de Organizare şi Funcţionare a Centrului de Abilitare şi Reabilitare pentru Persoane Adulte cu Dizabilităţi - Petriş, din subordinea Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Arad;
-Hotărârea Consiliului Județean Arad nr. 384/12.12.2018 privind aprobarea Regulamentului de Organizare şi Funcţionare a Centrului de Abilitare şi Reabilitare pentru Persoane Adulte cu Dizabilităţi - Vărădia de Mureş, din subordinea Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Arad;
-Hotărârea Consiliului Județean Arad nr. 71/27.03.2020 privind aprobarea Regulamentului de Organizare și Funcționare a serviciului social cu cazare „Locuința Protejată pentru Victimele Violenței Domestice Mara” din cadrul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Arad;
-Hotărârea Consiliului Judeţean Arad nr. 412/18.12.2020 privind aprobarea organigramei şi a statului de funcţii ca urmare a reorganizării Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Arad;
-Avizul favorabil al comisiilor de specialitate;
-Prevederile art. 173 alin. (1) lit. a, alin. (2) lit. c și art. 191 alin. (1) lit. a, alin. (2) lit. a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
-Prevederile art. 1, art. 2 și art. 3 din H.G. nr. 867/2015 pentru aprobarea Nomenclatorului serviciilor sociale, precum si a regulamentelor-cadru de organizare și funcționare a serviciilor sociale, cu modificările şi completările ulterioare.

În temeiul art. 182 alin. (1) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

H O T Ă R Ă Ş T E:
Art.1.Se aprobă Regulamentul de organizare și funcționare al serviciului social de zi Centrul Multifuncțional de Consiliere și Educație, prevăzut în Anexa nr. 1 la prezenta hotărâre.
Art.2.Se aprobă Regulamentul de organizare și funcționare al serviciului social de zi Centrul de Asistență și Consiliere pentru Persoane TSA, prevăzut în Anexa nr. 2 la prezenta hotărâre.
Art.3.Se aprobă Regulamentul de organizare și funcționare al serviciului social cu cazare Centrul Maternal, prevăzut în Anexa nr. 3 la prezenta hotărâre.
Art.4.Se aprobă Regulamentul de organizare și funcționare al serviciului social de zi Centrul de Terapie și Recuperare pentru Copii – Ghiocelul, prevăzut în Anexa nr. 4 la prezenta hotărâre.
Art.5.Se aprobă Regulamentul de organizare și funcționare al serviciului social de zi Centrul de Recuperare pentru Copii – Lipova, prevăzut în Anexa nr. 5 la prezenta hotărâre.
Art.6.Se aprobă Regulamentul de organizare și funcționare al serviciului social Centrul de Zi pentru Persoane cu Dizabilități Opal, prevăzut în Anexa nr. 6 la prezenta hotărâre.
Art.7.Se aprobă Regulamentul de organizare și funcționare al serviciului social de zi Centrul de Consiliere și Semnalare a Situațiilor de Urgență în Domeniul Asistenței Sociale, prevăzut în Anexa nr. 7 la prezenta hotărâre.
Art.8.Se aprobă Regulamentul de organizare și funcționare al serviciului social cu cazare Locuința Protejată pentru Victimele Violenței Domestice ”Mara”, prevăzut în Anexa nr. 8 la prezenta hotărâre.
Art.9.Se aprobă Regulamentul de organizare și funcționare al serviciului social cu cazare Centrul de Criză, prevăzut în Anexa nr. 9 la prezenta hotărâre.
Art.10. Se aprobă Regulamentul de organizare și funcționare al serviciului social furnizat la domiciliu Centrul pentru Servicii Sociale de Tip Familial, Plasament la Persoană/Familie, prevăzut în Anexa nr. 10 la prezenta hotărâre.
Art.11. Se aprobă Regulamentul de organizare și funcționare al serviciului social furnizat la domiciliu - Compartimentul Asistenți Maternali Profesioniști, prevăzut în Anexa nr. 11 la prezenta hotărâre.
Art.12.Se aprobă Regulamentul de organizare și funcționare al serviciului social în comunitate Centrul de Consiliere și Informare, prevăzut în Anexa nr. 12 la prezenta hotărâre.
Art.13.Se aprobă Regulamentul de organizare și funcționare al serviciului social cu cazare Centrul pentru Viață Independentă pentru Persoane Adulte cu Dizabilități – Tabacovici, prevăzut în Anexa nr. 13 la prezenta hotărâre.
Art.14.Se aprobă Regulamentul de organizare și funcționare al serviciului social cu cazare Centrul de Îngrijire și Asistență a Persoanelor Adulte cu Dizabilități – Pecica, prevăzut în Anexa nr. 14 la prezenta hotărâre.
Art.15.Se aprobă Regulamentul de organizare și funcționare al serviciului social cu cazare Centrul de Îngrijire și Asistență pentru Persoane Adulte cu Dizabilități – Păuliș, prevăzut în Anexa nr. 15 la prezenta hotărâre.
Art.16.Se aprobă Regulamentul de organizare și funcționare al serviciului social cu cazare Centrul de Abilitare și Reabilitare pentru Persoane Adulte cu Dizabilități – Cuveșdia, prevăzut în Anexa nr. 16 la prezenta hotărâre.
Art.17.Se aprobă Regulamentul de organizare și funcționare al serviciului social cu cazare Centrul de Abilitare și Reabilitare pentru Persoane Adulte cu Dizabilități – Petriș, prevăzut în Anexa nr. 17 la prezenta hotărâre.
Art.18.Se aprobă Regulamentul de organizare și funcționare al serviciului social cu cazare Centrul de Abilitare și Reabilitare pentru Persoane Adulte cu Dizabilități – Vărădia de Mureș, prevăzut în Anexa nr. 18 la prezenta hotărâre.
Art.19.Se aprobă Regulamentul de organizare și funcționare al serviciului social cu cazare Centrul de Recuperare și Reabilitare Copii cu Dizabilități, prevăzut în Anexa nr. 19 la prezenta hotărâre.
Art.20.Se aprobă Regulamentul de organizare și funcționare al serviciului social cu cazare Casa de Tip Familial Oituz, prevăzut în Anexa nr. 20 la prezenta hotărâre.
Art.21.Se aprobă Regulamentul de organizare și funcționare al serviciului social cu cazare Casa de Tip Familial Zădăreni, prevăzut în Anexa nr. 21 la prezenta hotărâre.
Art.22.Se aprobă Regulamentul de organizare și funcționare al serviciului social cu cazare Casa de Tip Familial David, prevăzut în Anexa nr. 22 la prezenta hotărâre.
Art.23.Se aprobă Regulamentul de organizare și funcționare al serviciului social cu cazare Casa de Tip Familial Beer, prevăzut în Anexa nr. 23 la prezenta hotărâre.
Art.24.Se aprobă Regulamentul de organizare și funcționare al serviciului social cu cazare Casa de Tip Familial Floarea Soarelui, prevăzut în Anexa nr. 24 la prezenta hotărâre.
Art.25.Se aprobă Regulamentul de organizare și funcționare al serviciului social cu cazare Casa de Tip Familial Kilzer, prevăzut în Anexa nr. 25 la prezenta hotărâre.
Art.26.Se aprobă Regulamentul de organizare și funcționare al serviciului social cu cazare Casa de Tip Familial Robert Blum, prevăzut în Anexa nr. 26 la prezenta hotărâre.
Art.27.Se aprobă Regulamentul de organizare și funcționare al serviciului social cu cazare Casa de Tip Familial Prietenia, prevăzut în Anexa nr. 27 la prezenta hotărâre.
Art.28.Se aprobă Regulamentul de organizare și funcționare al serviciului social cu cazare Casa de Tip Familial SOS 1, prevăzut în Anexa nr. 28 la prezenta hotărâre.
Art.29.Se aprobă Regulamentul de organizare și funcționare al serviciului social cu cazare Casa de Tip Familial SOS 6, prevăzut în Anexa nr. 29 la prezenta hotărâre.
Art.30.Se aprobă Regulamentul de organizare și funcționare al serviciului social cu cazare Casa de Tip Familial SOS 7, prevăzut în Anexa nr. 30 la prezenta hotărâre.
Art.31.Se aprobă Regulamentul de organizare și funcționare al serviciului social cu cazare Casa de Tip Familial SOS 8, prevăzut în Anexa nr. 31 la prezenta hotărâre.
Art.32.Se aprobă Regulamentul de organizare și funcționare al serviciului social cu cazare Casa de Tip Familial nr. 2 Sfânta Elisabeta Mocrea, prevăzut în Anexa nr. 32 la prezenta hotărâre.
Art.33.Se aprobă Regulamentul de organizare și funcționare al serviciului social cu cazare Centrul Tineret, prevăzut în Anexa nr. 33 la prezenta hotărâre.
Art.34.Se aprobă Regulamentul de organizare și funcționare al serviciului social cu cazare Casa de Tip Familial Bocsig, prevăzut în Anexa nr. 34 la prezenta hotărâre.
Art.35.Hotărârile Consiliului Județean Arad nr. 121/23.04.2018, nr. 378/12.12.2018, nr. 379/12.12.2018, nr. 380/12.12.2018, nr. 381/12.12.2018, nr. 382/12.12.2018, nr. 383/12.12.2018, nr. 384/12.12.2018 și nr. 71/27.03.2020 se revocă.
Art.36.Anexele nr. 1 - 34 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.37.Cu ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Serviciul Gestiune Resurse Umane al Consiliului Judeţean Arad prin personalul de resort din cadrul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Arad.
Art.38.Prezenta hotărâre se comunică la:
-Instituţia Prefectului - Judeţul Arad
-Direcţia Economică a Consiliului Judeţean Arad
-Serviciul Gestiune Resurse Umane al Consiliului Judeţean Arad
-Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Arad.
PREŞEDINTE,IUSTIN CIONCA

CONTRASEMNEAZĂ:

SECRETAR GENERAL AL JUDEŢULUI,

SILVANA LUPU


File Name
Anexa 1.doc
Anexa 2.doc
Anexa 3.doc
Anexa 4.doc
Anexa 5.docx
Anexa 6.doc
Anexa 7.doc
Anexa 8.doc
Anexa 9.doc
Anexa 10.doc
Anexa 11.doc
Anexa 12.doc
Anexa 13.doc
Anexa 14.doc
Anexa 15.doc
Anexa 16.doc
Anexa 17.docx
Anexa 18.doc
Anexa 19.doc
Anexa 20.doc
Anexa 21.doc
Anexa 22.doc
Anexa 23.doc
Anexa 24.doc
Anexa 25.doc
Anexa 26.doc
Anexa 27.doc
Anexa 28.doc
Anexa 29.doc
Anexa 30.doc
Anexa 31.doc
Anexa 32.doc
Anexa 33.doc
Anexa 34.doc
File Name
Raport.pdf
Referat.pdf


Modul de votare:
Reprezentare vot Total voturi
 
pentru 30 voturi
 
contra 0 voturi
 
abțineri 0 voturi
 
absenți 3 voturi
 
nu au votat 0 voturi

Vot detaliat:
CrtConsilierVot
1 ANGHEL RĂZVAN-PAUL (USR)
2 BLAGA BOGDAN-MARIUS (PNL)
3 BOLONI GYORGY (UDMR)
4 BORHA GHEORGHE-VASILE (PNL)
5 BOZGA DORU (PNL)
6 BUDĂU RUBEN (PSLC)
7 BULBUC IONEL (PNL)
8 CADAR RĂZVAN-OLIMPIU (PNL)
9 CIONCA-ARGHIR IUSTIN-MARINEL (PNL)
10 CIOROGAR CRISTINA-DENISA (PNL)
11 CRIŞAN CORINA-ANKA (PNL)
12 CRIŞAN IOAN (PNL)
13 DIHEL MARIANA DANIELA (PRO România)
14 DINGA STEFANIA-PATRICIA (PNL)
15 LAZĂR-ONESCU IRINA (PNL)
16 LUCA SAMUEL (USR)
17 LUCACI CORNEL-ŞTEFAN (PSLC)
18 MOŢ PETRU (PSLC)
19 NAGHI ALINA-GEORGETA (PMP)
20 ORZA GHEORGHE (USR)
21 PERO TAMAS-CAROL (UDMR)
22 POP IOANA-ALINA (USR)
23 POP TALIDA (PNL)
24 POPA GAROFIŢA (PNL)
25 STAN SIMONA-LUCIA (PNL)
26 STANCA DORIN-MARCEL (PNL)
27 TALPEȘ MIREL-PETRU (PNL)
28 TRIPON FLORIN (PNL)
29 ŢOLE DANIEL-IOAN (USR)
30 ULICI ION (PNL)
31 GLIGOR ALIN-SORIN (PRO România)
32 REMEŢAN FLORIN (PMP)
33 WALDVOGEL-LERIC BRIGITTE-GLORIA (PRO România)